مائده جان عزیزم ببخشید میدونم بارداری و اذیت میشی با سوال هام ولی میشه لطفا کمکم کنی ؟منم میخوام توکهریزک خونه بخرم ولی میگن چندتا منطقه ش خوبه تومیدونی کدوما خوبه کدوما بد ؟ و بنظرت زندگی توکهریزک خوبه ؟
من از همون اول کسل و خسته بودم همش دوس داشتم بخابم و استراحت کنم
ومن تا یکم راه برم تموم تنم درد میگیره پاهام قفل میشه استخون پاهام درد میگیره باید برم زیر اب داغ بگیرم پاهامو
آره من تنبل هم شدم🥴
من از اول بارداریم خسته میشدم زود
من قبل بارداریم بیستو چاری خسته بودم 🫠
حساب قبلم به دلیل مسدودی،پاک شد☹️
خوشحال میشم درخواست بدی⚘️
من از قدیمم خسته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.