۶ پاسخ

من هرروز میشم ازاول تاحالا

من اوایل بارداری شدم اونم تو خیابون باز خداروشکر خونه نزدیک بود

منم شدم

همه نمیشن اماطبیعیه.علایم بارداریه تو اون هفته.

منم فکر کنم ی بار شدم
احتمالا طبیعیه

من یه سری شدم برو پیش دکترت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری