کیا بچه با وزن ۳۹۰۰ طبیعی آوردن؟

۱۷ پاسخ

من ۳۵۰۰طبیعی

به سونو اعتماد نکن دیشب زایمان کردم 3 کیلو بود یه روز قبل زایمان سونو گف 3500

بستگی ب لگنت داره اک خوب باشه میتونی راحت ازمن لگنم تنگ ۳۵۶۰ بود بچم نابود شدن

عمه من ۴۵۰۰ بود طبیعی ..
البته بچه دومش بود

فامیل ما بچش ۴ کیلو بود طبیعی آورده 🫠

من ۳۹۵۰ بود پسرپ تو ۱۹ سالگی انقدم زایمان راحتی و کوتاهی داشتم

من‌۴۲۰۰ طبیعی اوردم‌🤣

منم🥴

من با 3800 طبیعی آوردم

بچه من ۳۶۰۰بود

میشه آورد ولی خب مادر پاره میشه

من 🖐🏻

من دو تا ۳۷۰۰ آوردم ولی بیشتر از ابن هم دیدم

تا ۴ کیلو ۱۰۰ طبیعی دیدم من 🤕

بعد افتادگی رحم میگیری

من ۴ و نیم طبیعیم دیدم🫤🤣

وزن زیاد باشه ک سزارین میشه

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان مهدیار💚 مامان مهدیار💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری