من ۳۵۰۰طبیعی
به سونو اعتماد نکن دیشب زایمان کردم 3 کیلو بود یه روز قبل زایمان سونو گف 3500
بستگی ب لگنت داره اک خوب باشه میتونی راحت ازمن لگنم تنگ ۳۵۶۰ بود بچم نابود شدن
عمه من ۴۵۰۰ بود طبیعی ..
البته بچه دومش بود
فامیل ما بچش ۴ کیلو بود طبیعی آورده 🫠
من ۳۹۵۰ بود پسرپ تو ۱۹ سالگی انقدم زایمان راحتی و کوتاهی داشتم
من۴۲۰۰ طبیعی اوردم🤣
منم🥴
من با 3800 طبیعی آوردم
بچه من ۳۶۰۰بود
میشه آورد ولی خب مادر پاره میشه
من 🖐🏻
من دو تا ۳۷۰۰ آوردم ولی بیشتر از ابن هم دیدم
تا ۴ کیلو ۱۰۰ طبیعی دیدم من 🤕
بعد افتادگی رحم میگیری
من ۴ و نیم طبیعیم دیدم🫤🤣
وزن زیاد باشه ک سزارین میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.