سلام شما چیکار کردین من شکمش بزرگه وزنشم ۳۶ هفته ۳۵۰۰ بود تقریبا
تاپیکام ببین گلم🥰😍
همیشه وزن و تو سونوگرافی درست نمیگن
من هر سونو ک میرفتم میگفت ۴۵۰۰ هست
واسه همین ۳۶ هفته زایمان سزارین کردم
اما دخترم ب دنیا اومد ۳۵۰۰ بود
ريسك نكن دخترعموم بچش ٤كيلو بود طبيعي آورد ولي چ فايده دست پسرش فلج شد چون موقع زايمان بچه گير كردچون درشت بود وكتفش شكست
خالم 5200 زایمان طبیعی داشته
من 3800 بود. لگنم درشت بود مشکلی نداشتم. ولی بالای 4 هم زیاد دیدم
دوستم نی نی ۴۲۰۰ طبیعی زایمان کرد
دوست من بچه ۴/۵کیلو طبیعی به دنیا اورد استرس نداشته باش اتفاقی نمیوفته راحت به دنیا میاد
من ۳۸۰۰بدون برش زایمان کردم بدون مشکل
وزن بچه زیاده طبیعی نریا
نریی هیچ وقت این کار رو نکن
من پسرم ۳۷۰۰ بود مشکلی پیش نمیاد نترس عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.