۸ پاسخ

اره من ب پسرم ی دوره دادم خوب شده بود اشتهاش

برای اشتها و رشده،،اگه دکترش داده،بده حتما ،من خودم تا سن ۴،۵ سالگی با اشتها آور غذا میخوردم، وگرنه لاغر و مثل مانکنای خارجی الان،صاف صاف بودم🤭😉....تا نهایتا،گفتن باید لوزه م عمل بشه،،
لوزه عمل شدن همانا،همش در حال رژیمم همان🤗😅😅😅🙌💯🤍🌹
بهش بده دخترم،مطمئنا بی ضرره.
هر دارو،مکمل یا غذایی روی هر بچه،تاثیر دقیقا مشابه هم نداره قربون شکلت🤷🏻‍♀️👌👍

من در حال استفاده بد نیس

این اشتها آوره بنظرم

من دادم تاثیری ندیدم،البته بچه با بچه فرق میکنه

من قطره آ د این مارک و دادم اون خوب بود

سانستول زینک پلاس خوبه یمدت دادم خوب بود الان قطع کردم بازم بی اشتها

من خیلی گشتم دنبالش اصلا پیدا نیست این قطره

سوال های مرتبط

مامان 🧸آراز 🧸 مامان 🧸آراز 🧸 ۱ سالگی
مامان دوقلوها وشاهان مامان دوقلوها وشاهان ۲ سالگی