دخترایی ک تو‌اقدامین از کی اقدام کردین

۹ پاسخ

ماه هشتم

یک‌سال و ۶ماهه اقدامم

3 ماهه

دوساله تو اقدامم

ی سال

این ماه هفتم هست🥲

من یه ساله

من تازه این ماه میخوام انشاالله اقدام کنم ولی خیلی دودلم نمیدونم بااین شرایط و گرونی کار درستی یک بچه ی دیگه آوردن یان

یک سال بیشتر میشع

سوال های مرتبط

مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وپنجم بارداری