۳ پاسخ

والا منکه هنوز درگیرم.علاوه بر این الرژی تنفسی هم گرفته بچم

دختر من کم مونده دو سالش بشه هنوز داره و خیلیم زیاد ی ذره لبنیات میخوره بیرون روی میگیره☹️☹️☹️

بعضی ها ۶ ماهگی بعضی ۲ سال بعضی هم بیشتر🥹😐

سوال های مرتبط