خطر زایمان زودرس داشته باشی میزنن
همینطوری نمیزنن
آمپول ریه رو برای اونایی که سابقه زایمان زودرس دارن انجام میدن
اگر دکتر با احتمال بالا بدونه زایمان زودرس ممکنه داشته باشه کسی براش مینویسه. من زایمان اولم ۳۳ هفته بودم یعنی الان ریسک زایمان زودرس دارم ولی دکترم گفت تا مطمئن نشم برات امپول ریه نمی نویسم.
واسه همه تجویز نمیشه
اونا که خطر زایمان زود رس یا چند قلو داشته باشند میزند
من ۳۰ هفته زدم
۶ تا آمپول حدودا ۳۷۰ تومن
عضلانی تزریق میشه
در صورتی ک احتمال زایمان زود رس داشته باشی تجویز میکنن الکی نمیزنن
عضلانیه .گرون هم نیس
اگه مشکل زایمان زودرس داشته باشی میزنن
تا جایی که میدونم در صورت زایمان زودرس میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.