۷ پاسخ

پس من چرا دکترم چیزی درموردش چیزی بهم نگفته که بزنم

🦦همه باید بزنن؟
چرا دکتر من چیزی نگف پس

من ۳۱ زدم سه روز پشت سر هم

من ۲۶ زدم ۳۲ زدم

من 31هفته زدم
دو بار زدم تو دو روز
هر سه تا رو ی روز
یعنی شش تا زدم
و قندمو کنترل میکردم و چیزهای قندی کمتر بخور چون این آمپول قندو می‌بره بالا

من ۲۸ هفته زدم

۲۸ هفته دیگه دکتر به من گفت هفته بعد بستری بشم

سوال های مرتبط

مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد