۱۰ پاسخ

به من دکتر گفت بزن مشکلی نداشتم خطر زایمان زودرس هم نداشتم ولی قندم لب مرز بود و خطر دیابت بارداری داشتم تحقیق کردم دیدم هم باعث دیابت میشه کلا نزدم.

خب چرا میخوای بزنی

من از دکترم پرسیدم خودش یادش نبود، پرسیدم نیازه بزنم؟؟ گفت میتونی الان بزنی من ۳۱ هفته بودم

اگر نیاز باشه یا زایمان زودرس هستین دکتر خودش تشخیص میده

اگ فک کنم مشکل زایمان زودرس داشته باشی میزنن منو نزدن

من ۳۶هفته بودم دکترم تجویز کرد زدم

دکترم نگف

من نزدم چرا

من دیروز سه تا دوز آمپول بتامتازون زدم امروز هم باید برم بزنم سه تا

خودشون میگن

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری