۳ پاسخ

من از نوزادی حافظ و شاملو میخونم براش
خیلی خوب گوش میده🥲🥲
با صدام که‌زیر و بم‌میشه ذوق میکنه میخنده

اره خیلی دوست داره من براش کتابم میخونم‌میگیرم جلوش خیلی با دقت نگاه میکنه

چطوری قصه میگی

سوال های مرتبط