دختر من که شش ماهه شد شروع کردم به غذا دادن ولی نمیخورد
قاسقو میذاشتم دهنش صورتشو جمع میکرد میگفت اه
تا هفت ماه و نیم فقط شیر میخورد بعد کم کم شروع کرد به غذا خوردن
اصلا تا یکسال غذای اصلی شیر مادره . بعدش غذا مهمه
منم بچم ۵ ماهشه تاحالا چیزی ندادم بهش
راستی یه چیز دیگه این که میگن با غذای کمکی بچه وزن میگیره حرف ماماناست،پزشکا میگن شیر غذای اصلی تا یکسالگی غذای کمکی آشنایی نی نی ها با غذاست،شیر بچه رو تپلی تر میکنه تا غذا
منم به اوا تازه دارم میدم رفته تو ۶ اصلا به نی نی هاتون بدون تجویز پزشک حتی ابم ندید طفلیا معده هاشون خیلی کوچولو اذیت میشن اخه
منم نمیخوام تا حداقل پنج ماه و نیم بدم
ن جا نموندی منم ندادم
دقیقا منم
دقیقا 😂
منم مثل توعم 😂😂ولی واقعازوده اصلا اینکارونکن
من دکتر کفت .
رفلاکس .
وزن بالا .وزن کم
وگرنه نیاز نی میره ۶ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.