۱۰ پاسخ

ارهههههه

پاراکید بده پاشویه کن تبش میاد پایین شیاف نیاز نیست

نذاری بهتره گلم.زیاده براش.پاراکید بده.برابر وزنش.پاشویش کن.دستمال بزار زیر بغل و‌کشاله رونش.رو شکمش.

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

من پسرم واکسن دوماهگیش و ک زدم تبش رفت بالا بردم دکتر شیاف نوشت گفت اگه دیدی خیلی داغه برا شبزار اشکالی ندارد ولی خداروشکر نرفت و منم نزاشتم تب شو چک کن اگر ۴۰ هست بزار حتما

نه کامل زیاده
بتراش کوچیکش کن

نه نزاشتم

از هوش مصنوعی پرسیدم نوشته بود اگر وزنش بین 5 تا 10 کیلو هس عب نداره اما اگر نزاشتی نزار همون قطره بده

من تا حالا نزاشتم پاراکید بده تن شویه کن

استامینوفن؟من نزاشتم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی