۱ پاسخ

نه.زیاده براش.نازار.استامنیفن پاراکید برابر وزنش بده.تا ۳۷درجه شد پاشویه کن که تب نکنه.دستمال بزار زیر بغل.کشاله رون رو پا و شکم.رو سرش نذار

سوال های مرتبط