۱۶ پاسخ

درد داری ؟

شما هم کمر درد داری؟

دقیقن من همش در حال ناله کردن هستم بس که درد دارم انشالله همگی به موقعه و سالم صحیح زایمان کنیم‌به لطف خداوند

استرس نداشته باش استرس برات مثل سمه

انشاالله بخوبی برات بگذره عزیزم، من سخت ترین روزام تپی هشت ماهگی بود و صد سال گذشت🤕🤕

اصلا نگران نباش فقط استراحت کن شیاف پروژسترون استفاده کن.بالشت بزار زیر پات

🫣🫣🫣🫣🫣😓😓😓😓اوووف ادامه دار

ای جانم🥺این روزام میگذره نینتو بغل میگیری عزیزم

تازه رفتی تو ۸ ماه تا تموم کنی اوووو😫
منم این ۷ ماه نمی‌گذره اه

شیاف بزار

استراحت کن فقط برا دسشویی بلند شو . همیشه دراز بکش . و شیاف اگه میزنی بزن مرتب هیچی نمیشه . فقط استراحت همین

واییییی دقیقا اطرافیانم خسته شدن از بس اه ناله کردم🥺😓🤦🏻‍♀️

چیشد گلم

انشالله بسلامتی زایمان میکنی عزیزم نگران نباش خدا بزرگه

چی شده دردت چیه؟

وای منم عین شمام همش درد دارم نمیدونم دیگه چکارکنم به خدا کم اوردم

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۷ ماهگی