خانما این سبزی. ک ما بهش میگیم ترخون ،ضرر نداره تو هفته من؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

بابا چرا جو میدید؟ ترخون کی گفته بده ؟
من‌از اول بارداری تو‌سبزی خوردن خوردم تو دمی گوجه هم ریختم خوردم دکترمم گفته هیییییچ اشکالی نداره
میشه بدونم کی بهتون گفته بده؟!

من که میخورم هر وقت بخوام مگه چقدر زیاد میخوریم که خطرناک باشه اخه

من میخورم تو سبزی خیلی هم دوس دارم ..چرا اخع باید باعث سقط بشه؟؟؟؟؟؟؟؟

هفتتم پایین اصلا نخور

چرا اصلا نخور خیلی گرم سقط می‌کنه بچه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری