برعکس کن تکون بده ببین ازش شیر بیرون میاد شاید سوراخ نداره اگ هم داره ریزه خودت با خلال دندون یکم سوراخشو گشاد کن
شاید سوراخ سرشیشه خیلی کوچیکه
مختص نوزادیه سوراخش از بغله و خیلی ریزه
سوراخش کوچیکه منم از همین دارم به خاطر همینه که دیر تموم میشه شیرش
ازش شیر میاد برعکس میکنم
سرش سوراخ هست بعضی وقتا خوب میخوره ازش بعضی وقتام هرچی مک میزنه تغییری نمیکنه سوراخش یه سمته وسط نیست ازشم شیر نمیاد نمیدونم سوراخش رو زبونش باشه یا سقف دهنش بخوره؟
سرش سوراخ نیست باید سوراخش کنی خودت تو جعبش یه سوزن مانند نداشت؟
یه شیشه شیر دیگه بگیر ببینی لند از این سر گردا
سرشیشش عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.