۷ پاسخ

برو بزن ترسم نداشته باش

اصلا نگران نباش سر موقع استامینوفن بده و کمپرس سرد و گرم بزار حتما موقع بغل کردنم مواظب پاش باش فشار نیاد بهش لباسم زیاد نپوشون که مستعد تب نشه

به دوتا پا تزریق میشه
ولی مثل واکسن ۲ ماهگی میمونه نگران نباش

برا پسر من از دوماهگی سبک تر بود نگران‌نباش

من پسر اولم اصلا اینگار واکسن نزده بود خیلی راحت بود ۴ ماهگی
حتی نیاز به استامینوفن هم نداشت
نه درد داشت نه تب

دخترامو ۴شنبه واکسن زدم سخت بود اما گذشت خداروشکر

پسر منم فردا داره🥹

سوال های مرتبط