۷ پاسخ

من فعلا تا دسشویی فرنگی هم بعضی وقتا میرم در روز عذاب وجدان میگیرم چون همونم دکتر بهم گفته نرو
بیرون رفتن که دیگه هیچی🤦🏻‍♀️

تا خونه مامانم میرم اونجاهم استراحتم
ده روزی یه بار شاید با ماشین ی دوری بخوریم

من از همون اول استراحت مطلقم تا پایان باید فقط توی تخت باشم ،هر یکی دو هفته یه بار با باشین میرم یه ساعتی داخل شهر راه نمیرم اصلا یکم خرید میکنیم من اکثرا پیاده نمیشم اگه هم بشم فقط یه گوشه چند لحظه میتونم سرپا بمونم خیلی سخته دلم برای روزو روشنایی و بیرون و خیابون و بازار و..تنگ شده مخصوصا الان که هوا خوبه شوهرم فقط شبا میبره منو اکثرا هم دیروقت که دیگه همه جا تعطیل میشه 🤦🏻‍♀️

و
تا دکتر هم با کلی استرس میریم میایم🫠

ولی بیرون اصلا

خونه مامانمم از روز اول تا الان خونه مامان بزرگم نزدیک هم مبل دارن هم تخت و هم توالت فرنگی بعضی وقتا میام اینجا فقط دراز میکشم

وقتی استراحت مطلقیم، بیرون رفتنمون کجا بود دیگه

سوال های مرتبط