رفلاکس بدہ یا رفلاکس پنہان ؟ ؟؟؟؟🫠🫠

۳ پاسخ

پنهان

هردو بده ، پسر من رفلاکس پنهان داره قرص نکسیوم میخوره ، این قدر ترش میکرد اسید معده میومد تو دهنش نمیتونست بخواب دقیقه ای با گریه بلند میشد خیلی بد بود خیلی ، یه روز ۱۲ ساعت بغلم بود له شدم

رفلاکس پنهان میگن بدتره

سوال های مرتبط

مامان علی اقا مامان علی اقا ۹ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی