مامانا رفلاکس چجوری خوب میشه؟!🫠

۲ پاسخ

علائمش چیه، من جدیدا بعد شیر میاره بالا

باید ببری دکتر بهش دارو بده کنترل بشه
بعد هر باز شیر خوردن ۱۰ دقیقه عمودی بگیرش
حتما آروغ بزنه بعد شیر خوردن و..

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی