۵ پاسخ

سلام بله

کاش بچه اولته بگی به دکترت بهت شیافت بده خیالت راحت باشه معقدیه خیلیم راحته

اره من پرسیدم دکترم گفت طبیعیه .شیافت بهت داده دکتر؟

اره منم همینجوریم،استراحت میکنم دردش خوب میشه

گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات می‌فرستم
@Nanaeii17

سوال های مرتبط