از همون روز که بدنیا میاد باید حرف بزنه...مگه بچه شما حرف نمیزنه؟
من دخترم ۴ ماه و ۱۳ روزشه از خودش صدا در میاره منم هم بهش میگم بگو ماما 😅 کرم دارم خیلی زود یاد بگیره 🤣
والا بچه های گهواره از ۲ ماهگی میگن مامان 😂😂😂😂
واقعا چی باعث میشه فکر کنن بچه ۲ ماهه میتونه بگه مامان اون فقط یه سری آوه میتونه بگه که حالا شباهت داره به مامان
هرچی زودتر باهاش صحبت کنی زودتر یاد میگیره دختر من نه ماهگی گفت بابا دوهفته بعدشم یادگرفت ماما بگه و بعدشم دایی و عمه رو گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.