بچه ها از چندماهگی شروع به صحبت میکنن؟😅

۴ پاسخ

از همون روز که بدنیا میاد باید حرف بزنه...مگه بچه شما حرف نمیزنه؟

من دخترم ۴ ماه و ۱۳ روزشه از خودش صدا در میاره منم هم بهش میگم بگو ماما 😅 کرم دارم خیلی زود یاد بگیره 🤣

والا بچه های گهواره از ۲ ماهگی میگن مامان 😂😂😂😂
واقعا چی باعث میشه فکر کنن بچه ۲ ماهه میتونه بگه مامان اون فقط یه سری آوه میتونه بگه که حالا شباهت داره به مامان

هرچی زودتر باهاش صحبت کنی زودتر یاد میگیره دختر من نه ماهگی گفت بابا دوهفته بعدشم یادگرفت ماما بگه و بعدشم دایی و عمه رو گفت

سوال های مرتبط

مامان دو قندعسل🍯🧸🌈 مامان دو قندعسل🍯🧸🌈 ۲ سالگی