۷ پاسخ

شیر بده
ارغ بگیر
بندازش لای پتو تابش بده میخوابه

منم پسرم خیلی کم خوابه ۱۲ شب تا ۶ صبح می‌خوابه و از ۶ تا ۱۲ شب بیداره فقط شاید گاهی دو سه تا چرت ی ربعه بزنه تو روز و من دهنم سرویس شده

احتمالارفلاکس داره دخترمنم همینجوری بوددرحدچرت زدن بردم دکترفهمیدم رفلاکس پنهان داره دارودادالان میخوابه

پسر من از ۶ صبح بیداره له شدم به خدا،،،، شوهرمم نیست بگیرتش یه کم استراحت کنم

شاید سردشه

شاید رفلاکس داره

چرا اینهمه بیدار بوده خودشم کلافه میشه خب اذیتت میکنه. دست و پاهاشو با یه پارچه قمار کن بدنش درد میکنه اروم میشه شاید بخوابه.

سوال های مرتبط