۳ پاسخ

نیازی نیست دیگه ببری
اگه مشکلی نداشته باشه
البته زردی باید کنترل بشه
و چون هر ماه بهداشت میری اگه موردی باشه بهت میگه

کلا باید یک روز بعد از ترخیص از بیمارستان ببریش
من برای بچه اولم روزی که ترخیص شدم خود دکتر تو بیمارستان گفت فردا حتما بچه رو برای ویزیت پیش متخصص کودکان مجدد برین

ماه اول هر ۱۰ تا ۱۵ روز باید ببری بعدشو خود دکتر میگه

سوال های مرتبط