۱ پاسخ

من پسرم توی سونو گرافی آنومالی معلوم شد دکتر گفت جای نگرانی نیس بیضه یکم بیشتر از حد نرماله که به دنیا بیاد تا چهل روزگی رفع میشه اگه خوب نشد ببرینش پیش متخصص اطفال
که وقتی دنیا اومد واقعا هم بیضه هاش بزرگ بود ولی تا ۱۰ روزگیش ورمش خوابید

سوال های مرتبط

مامان دخترم گندم⭐ مامان دخترم گندم⭐ ۸ ماهگی