از من میشنوی ب هیچ کس نگو بارداری تو جز خودت و شوهرت تا ۱۲ هفته
عزیزم کار سنکین انجام نده
کارهای خونت با احتیاط
پله اروم بالا پایین شو
عرقیجات و دمنوش نخور
فست فود و نوشابه رو هم کمتر مصرف کن در حد هوس کردی
کنسروی جات به خاطر مواد نگهدارنده مصرف نکن
پرخوری هم نکن که خدایی نکرده وزنت بالا نیاد
عزیزم چقد خوب برا اقدامی ها هم دعا کن کار سنگین نکن عزیزم کارای عادی مشکلی نیس
عزیزم ب سلامتی
والا من هم هفته توام تقریبا ولی تا حالا حتی ازمایش بتا ندادم فقط تست انجام دادم هیچ مراقبتی هم انجام دادم فکر کنم خیلی بیخیالم
الهیییی مبارکت باشه انشاالله بسلامتی بقلش بگیری واسه منم دعا کن
استراحت میکنم کارای خونمم خیلی زود مثل قبل تو یک یا دو ساعت تموم نمیکنم شاید تا بعد از ظهر طول بکشه ولی رو خودم فشار نمیارم مهمونی میری کار نکن اصن مهمون هم اگ اومد بگو من زیاد نباید سر پا بمونم اگ میخوان بمونن خودشون انجام بدن کار ها رو ..
یدوفولیک هم من استفاده میکنم
ببین استراحت کن،شاید اگ استراحت نکنی چیزی نشه، ولی تو استراحت کن، بچه ی اول همیشه جاش لقه، نگهداری نیاز داره، تا 14 هفته ،بنظرم خیلی مهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.