نمیدونم امروز عکسشو گذاشتم😂😂😂😂مامانم درست میکنه فردا میپرسم بهت میگم
سلام بچه شما شیر خشک میخوره؟چه مدلی؟
آهان همون نون تابه ای .
سلام گل ،من اینجور درست میکنم
موادشو چشمی میزنم .حدود دولیوان شیر کمی زرد چوبه میزنم . یه لیوان شکر وحدود دوقاشق زیره و رازیانه که پودر کردم .
خوب هم میزنم . بعدم یه نصف لیوان روغن و بعد حدود دوسه لیوان ارد و یه قاشق بکینگ پودر رو ذره ذره اضافه میکنم تا وقتی ارد اضافه میکنی که خمیر به دست نچسبه . دستتم چرب کن که خمیر نچسبه بهت. . بعدم یه دوسه ساعت تو یخچال استراحت میدم بعد سرخ میکنم تو روغن داغ
بژی چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.