۵ پاسخ

نمیدونم امروز عکسشو گذاشتم😂😂😂😂مامانم درست میکنه فردا میپرسم بهت میگم

سلام بچه شما شیر خشک میخوره؟چه مدلی؟

آهان همون نون تابه ای .

سلام گل ،من اینجور درست میکنم
موادشو چشمی میزنم .‌حدود دولیوان شیر کمی زرد چوبه میزنم . یه لیوان شکر وحدود دوقاشق زیره و رازیانه که پودر کردم .
خوب هم میزنم . بعدم یه نصف لیوان روغن و بعد حدود دوسه لیوان ارد و یه قاشق بکینگ پودر رو ذره ذره اضافه میکنم تا وقتی ارد اضافه میکنی که خمیر به دست نچسبه . دستتم چرب کن که خمیر نچسبه بهت. . بعدم یه دوسه ساعت تو یخچال استراحت میدم بعد سرخ میکنم تو روغن داغ

بژی چیه؟

سوال های مرتبط

مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی