دستور فرنی میخام موز چ اندازه بزنم چیا بزنم کلن

۲ پاسخ

دوقاشق غذاخوری ارد برنج دو لیوان اب یدونه هیل یدونه خرما بدون پوست وهسته ویکی گردوو خرد شده بزار رو گاز شعله روکم کن وهمش بزن تا غلییظ بشه.
من اینجوری درس میکنم🖖

۱ق ارد برنج رو با اب بزار با شعله کم بپزه
حدودا ۱۰دقیقه یکم ابشو بیشتر بریز ک خوب بپزه و خیلی سفت نشه
بعد از حرارت بردار موز رو با پشت چنگال له کن بریز توش مخلوط کن بده بخوره
موز رو بعد برداشتن از حرارت اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی