۸ پاسخ

تو فرنی آره

زیاده یه دونه کامل اندازهدوبند انگشت کمتر بزن

اره خیلی من نصف موز کوچیک و میریزم

اره خیلیه

اره یه بند انگشت نهایتا

من به دخترم نهایتا یک بند انگشت میدم

اره یبوست میشه خیلی نده بهش

من کامل نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۵ ماهگی