مال من خیلی پایین بود ۲۶ کامل استراحت مطلق بودم دیگه از ماه هشتم خیلی اذیت بود ولی قبلش با استراحت مطلق خوب بودم.هر دو بچه هام هم هشت ماه تموم نشده دنیا اومدن اما ماشاالله سالم هرچند ضعیف اما سریع سرحال شدن
من ۲۴ بودم تو هفته ۱۴ سرکلاژ شدم تو هفته ۲۳ پساری همگذاشتم سر بچه کلا پایین بود فشار خیلی زیاد بود کلا هم استراحت مطلق بودم و ۳۶ هفته کیسه ابمپاره شد خدارو شکر بچه نیاز به دستگاه نداشت اما خیلی خیلی سختی کشیدم
من ۲۹ ۳۰ ،استراحت نسبی
من سرکلاژ شدم.خیالت راحته دیگه
من الان دو روز پیش سرکلاژ شدم دکتر برام پساری هم گذاشت طولش شده بود ۱۶ شانس اوردم سر زایمان قبلیمم شدم خیلی خوب بود قشنگ تا هفته ۳۸ رفتم سزارین شدم
مال من ۱۸ بود ۳۹ هفته زایمان کردم ولی استراحت مطلق بودم ، دهنم سرویس شد
من ۲۹بودم سر پسرم ۲۰روز استراحت مطلق با شیاف گذاشتن . بعدش اومد بالا دیگه پاشدم
برا منم ۲۹ بود با نظر دو تا دکتر سرکلاژ نشدم، استراحت مطلق هم گفتن نیازی نیس، استراحت نسبی خودم داشتم ، ولی ۳۳ هفته زایمان کردم و کاش از همون اول سرکلاژ میکردن.بچه نارس خیلی سخته خیلی
من ۲۸ بودم،به موقع هم زایمان کردم خدا رو شکر.ولی اصلا پله نرفتم،خیلی مراعات کردم.
من ۲۹ بودم فکر کنم یا ۲۸
تا ماه هفتم اینا استراحت کردم بعد دیگه پاشدم
برای من دوقلو بود همون اول بهش گفتم سرکلاژ کن گفت نه خوبه نیازی نیست تو۲۸ هفته طول سرویکسم خیلی امد پایین برام امدن پساری گذاشتن ک تونستم تا۳۲ هفته برسونم خودمو دیگه زایمان کردم
من 29بود38هفته زایمان کردم ولی خیلی استراحت داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.