۶ماهه
میتونی حریره بادوم و اینا رو کم کم در حد دو سه قاشق شروع کنی
من فسفوویت از ۴ماهگی میدم
یه هرو بیبی هست از +۴ ماه با طعم موز و برنج مثل شیر هم میشه رقیق درستش کنی بدی برا وزن دهی خوبه
دکتر گفت به از هفته سوم ۵ ماه
سرلاک برای ۶ ماه به بعد بهتره چون افزودنی داره
فرنی و حریره بادوم براش درست کن
ایرانی از شش ماه و خارجی از چهارماه دارن،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.