۷ پاسخ

۶ماهه

میتونی حریره بادوم و اینا رو کم کم در حد دو سه قاشق شروع کنی

من فسفوویت از ۴ماهگی میدم

یه هرو بیبی هست از +۴ ماه با طعم موز و برنج مثل شیر هم میشه رقیق درستش کنی بدی برا وزن دهی خوبه

دکتر گفت به از هفته سوم ۵ ماه

سرلاک برای ۶ ماه به بعد بهتره چون افزودنی داره
فرنی و حریره بادوم براش درست کن

ایرانی از شش ماه و خارجی از چهارماه دارن،

سوال های مرتبط