کیا تونستن با تغذیه و لیدی میل کمبود وزن نی نی شونو جبران کنن؟؟

۸ پاسخ

آیا شیرم خوبه برا وزن نینی؟

من تا الان حداقل ۱۰تا قوطی خوردم
نه خودم وزن گزفتم انچنان
دوکیلو تو دوماه اضاف شدم
نه بچم از ریز بودن در اومده
۳۴هفته و‌دوروز
۲۲۰۰بود دکتر گفت کمه

من با آش دندونی و حلیم و بستنی نینیم تو دو هفته ۸۰۰ گرم وزن گرفت

من خوردم
وزن زیاد شد
ولی دور شکمش همچنان دو هفته عقبه

سلام عزیزم ، من حدود یک ماه دارم میخورم وزن نینی اول ۶۰۰ گرم بود بیستو پنج هفته ، بیستو ۹ هفته رفتم ۱/۱۰۰بود الان دیگه نرفتم اما اخرین بار گفت باز کمه وزنش دو هفته 🥺🥺ایشالا الان وزنش خوب باشه 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸💞🎀

برا من ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بود
دو تا قوطی لیدی میل خوردم
انشالله دوشنبه یا سه شنبه میرم سونو ببینم وزنشون تغییری کرده یا نه

بچه شما چند کیلو ؟

سوال منم است

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی