عزیزم برا من. اصلا سمت راستم نوک نداشت حتی یه ذره
تو بیمارستان اول سمت راستی رو دادم دخترم
خودش میک میزنه بزرگ و کوچیکش کار نداره همینکه بیوفته رو زبونش کافیه
من سر بچه اولم خیلی عذاب کشیدم نوکنداشت بچه شیر خشکم بهش نمیساخت یه چندروز که گذشت نایلون فریزر گذاشتم رو نوک سینم شوهرم چندتا مکزد قشنگ در اومد نوک اون یه طرف که مک نزد خوب نوک دار نشد
منم نوکه سینه ندارم بچم نمیتوانه سینه بگیر هر کاری کردم بزرگ نشد 😅🥰
سر سرنگ و بکن بعد برعکسش کن بزار نوک سینت هی بکش با سرنگ سر سینه درمیاد
زیردوش آب گرم با ماساژ وکشیدن
باید یکی میک بزنه😬
از شیر دوش دستی های بزن رو سینت میکشه بیرون
با شیردوش هی بدوش بزرگ میشه
با کمک همسر محترم
باسلام با کمک همسر 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.