۵ پاسخ

تجربه خودم سر بچه اولم، سر شیشه شیر اون قسمت ژله ای رو جداکن بزار رونوک سینه ات(حتما کیپ کن که هوا زیرش نره) بعد به بچه شیر بده .اینجوری کم کم نوک در میاره

با سرنگ امتحان کن

با دستت کمی بکش نوکش درمیاد واس من بچه اول ودومم نوک نداشتم

پماد شق آور سینه بخر

تخفیف ویژه بهاره فقط با ۷۵ تومن عکس ساده اش رو آتلیه ای کن انواع تم ماه‌گرد نوزادی تولد خانوادگی دندونی و... روبیکا09043693316 آتلیه انلاین

سوال های مرتبط