منم از همین خریدم 😍
خواهر ی چی بگم بهت؟این مدل جدید اونت مدل رسپانس اصلا کیفیت سری قبل مدل اولترا سافت رو نداره،من برای پسر اولم مدل مچرال اولترا سافت گرفته بودم خیلی خوب بود،برا دومی هرچی گشتم نبود گفتن مدل جدید داده با سرشیشه حدید مدل رسپانس ،گرفتم.ببین انقد سوراخش سفت و تنگه بچه اصن نمیتونه شیر بخوره،اصن خسته میشه میخوابه شیرشو کامل نمیخوره،این تجربه ی من بود،کلی هم پولشو داده بودم،ب پرستار تو بیمارستان گفتم بچم اصن با شیشه نمیخوره اومد شیششو چک کرد گفت این خیلس سراخش تنگه اصن بزور ازش شیر میاد فک بچه جون نداره میک بزنه
اره جدیداش اومده مثل دکتر بروان ی نی هم گذاشته ولی سرشیشه هاش خوب نیست، من طبق تحقیق و تجربه بقیه دکتر بروان خریدم، اگه برات آنتی کولیک بودنش خیلی مهمه اونو بخر حتما
اونت مارک خوبیه کلن
اره انتی کولیکه
کنار سر شیشه اش دو فرو رفتگی هست که تخلیه هوا از شیشه رو انجام میدن
تنها شیشه شیری که سیستم نفخ و ضدکولیک تخصصی داره دکتربراونه عزیزم
اگر براتون مهم تعویض کنید
اگر نه به شادی استفاده کنید💖🌹
باید نوشته باشه آنتی کولیک چیزی ننوشته که
نه این سادشه منم همینوگرفتم ولی کلا اونت کل شیشه شیر هاش ضد نفخه
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.