۱۳ پاسخ

منم دکتر براونز گرفتم اکثرا همه نظرشون رو‌ دکتر براونز هست
بیبی سیل هم مثل اینکه عالیه

هی او شی قطعا بینظیره دارم استفاده میکنم از سه ماهگی بچم الان یک سال پو سه ماهشه

من که تا اونجا که تحقیق کردم فهمیدم بیبی‌سیل هم برای شیر مادر‌و هم برای شیر‌خشک بهترینه و از نظر نفخ و کولیک کارایی‌ش از همه شیشه‌ها بهتره طراحی‌ش هم قشنگه
ولی از همه شیشه‌هایی‌که میشناسم گرونترم هست
من فعلا یه دونه اونت گرفتم چون مامانم قبول نکرد بیبی‌سیل بگیریم گفت اون مال وقتیه که تو بدونی بچه‌ت به شیشه احتیاج داره

من از دکتر بران خیلی راضی بودم
اوایل نوزادی پسرم شیر میپرید توی گلوش واسش سری نیم قطره گرفتم و بعد از اون هیچ مشکلی باهاش نداشتم

من اونت گرفتم‌ دوتا سری هم براش گرفتم همه که میگن اونت خوبه دیگه نمیدونم

من برند breth me گرفتم فعلا کوچیکشو
هم خوشگله هم سبکه هم ضد کولیکه

یکیم لباس تعیین جنسیتو اگه دوختید میشه آدرس مزون بدی؟

سلام قشنگم تو روبیکا کانال بارداری زدم خواستی عضو شو فقط آیدی رو تو روبیکا سرچ کن
sahar_dailyy
🤍

من هی اور شی گرفتم به اصرار شوهرم هرچی بهش گفتم یچیز کاربردی تر بگیریم گفت بچه استفاده نکرد من استفاده میکنم بخاطر ظاهرش🤣🤣

میگن دکتر براون خوبه همم ضد کولیک

منم دکتر براون گرفتم
یکی از دوستام برای بچه ش گرفته بود و راضی بود
بچه ش الان بزرگه
همش با همون شیشه شیر میداد
حتما سری هاش باید با توجه ب سنش باشه
من ک گرفتم توضیح می‌داد
ولی سر در نیوردم
گفتم همینحوری یکی بگیرم تا گرون نشده
شاید شیر خودم تونستم بدم دیگه شیشه شیر لازم نشه
ولی ب نظرم سری هاش فرق داره

اونت 🤘

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

سوال های مرتبط

مامان ديــــــــــار مامان ديــــــــــار ۱۰ ماهگی