۶ پاسخ

عزیزم شیاف استامینوفن مال بچه دوساله س.بعدم حتما ببرش دکتر پسر منم ۳ روزه اینطوریه

ببر سرم بزنه فوری خوب میشه

لابد دوز اشتباه داری میدی چند کیلو بچت؟؟

اره دکتر بمن فت دیکنو برای تب های بالاست

اره بزار من برا پسرم تب خیلی بالا دیکلوفناک میزارم

عزیزم من شیاف نمیدونم. ولی اگه گلاب داری تو خونه ت دستتو خیس کن بزن رو پیشونیش و زیر بغلاش خیلی خوبه. من تب 39درجه دخترم اینطور کنترول کردم. استا و پروف جواب نداد برا من

سوال های مرتبط