۲ پاسخ

علائم بیشتر این بیش فعالها اینه ک بچه ها میخوان زندگی کنن بازی کنن ما حوصله نداریم میریم دارو بهشون میدن تا بخوابن بیشتر...
وگرنه بیش فعال اصلآ رو زمین نمیشینه از دیوار راست میره بالا

واسه دخترت میگی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... ۵ سالگی