شکمشو با روغن بچه یا روغن زیتون ماساژ بده.دور نافشو در جهت عقربه های ساعت.و شیاف گلیسیرین از داروخونه بخر با چاقو نصفش کن بذار براش.گناه داره اذیت میشه.پنج روز زیاده.دل درد میگیره
فقط شیاف گلیسیرین همه این راه هه رو من امتحان کردم هیج فایده ای نداشت😑😑
شکمش ماساژبده پاهاشو بده بالا و با باسنش بازی کن با پاهاش دوچرخه بزن
وقتی زور میزنه کمکش کن تا دسشوی کنه
منشربت پدی لاکت میدادم با کولیکز عالی بود
اگر شیرخشک میخوره به اندازه یه نخود نبات با اب حل کن بریز تو شیر خشکش بخوره
فقط شیاف گلیسیرین مخصوص نوزاد از داروخونه بگیر نصفش کن بزار نیم ساعت تا ۱ساعت بعدش کار میکنه.شیر خشک گیگوز هم اصلا نده واقعا اشغاله پسر منم با شیر خشک گیگوز ۷روز شکمش کار نکرد با شیاف گلیسیرین راحت کار کرد بعدشم شیر خشکشو عوض کرد دکتر.الان خوبه.
ما آبجوش نبات میدیم
البته کمی ها
شیاف گلیسیرین بنداز
شیر خشک گی گوز بده پی پی میکنه
فک کنم قطره هم خوب باشه بدی من بایو لاکت میدادم
دخترم راحت پی پی میکنه
شیاف از داروخانه سریع بخر اذیت نشه
بی بی کر بده بخوره
ترنجبین یه قاشق کوچولو
مث آب رو آتیشه 😀
پوشکش رو باز کن،شکمش رو چرب کن و ماساژ بده،پاهاشو هی جمع کن توی شکمش هی بیار پایین ولی آروم،فشار نده به سمت شکمش.
قطره بایولاکت خوبه ولی با مشورت پزشک،سر از خود نده.من به پسرم میدادم متاسفانه چربی دفع میکرد خیلی لاغر شد یهویی.قطعش کردم هم دفعش خوب شد هم وزن گرفت
شیاف گلیسیرین
بی بی کر ۱۰ قطره بده
با آب گرم بشور پشتشو ،پی پی میکنه
تنها اینکه یا شیاف گلیسیرین یا روغن گلیسیرن به اندازه مثلا پنج قطره میریزی مقعدش . به پنج دیقه نکشیده راحت پی پی میکنه
بعدم نیازی نیس نصف کنی کامل باید بذاری😶😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.