خانوما نوک‌ سینه ندارم چیکار کنم؟

۴ پاسخ

ی سرنگ سرشو ببر بزار جلو سینه قسمت نوک بکش
اون کشش باعث بشه نوک بیاد بیرون

یه سرنگ‌۲۰ بگیر سرشو ببر بزار رو سینه ت بکش مکشش باعث میشه دربیاد منم نداشتم پسرم سینه نگرفت و خیلی عذاب کشیدم هنوزم درست حسابی نمیگیره بیمارستان معمولن اینکارو انجام میدن برات یا خانه بهداشتم بری بهت میگن به من کسی نگفت دیر گفتن

روزی چهار پنج بار بدوش شیری که میدوشی رو‌هم دور نریز بزار فریزر از چهارماهگی بده بهش
بدوشی نوک سینه ات در میاد
آبگوشت یخنی و آب قلمم زیاد بخور شیرت زیاد میشه

وقتی بچه سینه رو میک بزنه به مرور درمیاد
بعدش نوک مهم نیست هاله سینه باید تو دهن بچه باشه

سوال های مرتبط

مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد