خانما من نوک سینه ندارم چیکار کنم؟و چیکار کنم شیرم بیاد؟

۵ پاسخ

شیر دوش برقی کرایه کن و برا بعدش هم ازین سره سینه ها محافظ سینه بهش میگن بگیر

درمانگاه کودک هم یه خانمی میاد دستکش میپوشه سینه ت رو محکم ماساژ میده هم به شیردوش برقی وصل میکنه. یه ساعت روت کار میکنه و واقعا تاثیر داره

منم تا 5،6 روز یه قطره هم شیر نداشتم اینقد با کیسه آب گرم، گرمش کردم و ماساژ دادم که راه افتاد
بايد بدی شوهرت محکم ماساژ بده چون زورش بیشتره خیلی بهتره. از کناره ها به سمت نوک سینه با تیغه ی دست فشار بیاره.
حموم روز سوم هم میگن باعث میشه شیر راه بیوفته.
اگه بازم اوکی نشد، درمانگاه کودک، یا مراکز شیردهی معمولا این خدمات رو دارن و کمک میکنن شیر آدم بیاد منم رفتم خیلی کمک کننده بود

میتونی از رابط سینه استفاده کنی
منم شیرم اندازه یه قاشقه 😭

سر اولین بچه همه این مشکل رو دارن چندروز اول نگران نباش با شیر دوش بدوش بچه هم بده بخوره درست میشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد