فعلا ک چیزی معلوم نیس استرس ندید ب خودتون
انشاالله همه چی ب نفع مردم باشه ن ب ضرر الان ک توگرونی کمرمون راست نمیشه
زندگی کردن برای ما ایرانی ها از جنگ بدتره کاش بزنه بمیریم راحت بشیم
تو رو خدا دماغتو بگیر بزار زندگیمونو کنیم
بدتر شد همه چی گرون تر بازار رکود تر
اقتصاد تخمی تر🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اگر جنگی نشه چطور اسراییل نابود کنن!!!
میجنگیم میمیریم ،ذلت نمیپذیریم
چیشده باز خبریه؟😞
فعلا ک اینا کوتاه نمیان اونم هروز یچی میگه موندیم بین اینا داریم له میشیم بخاطر قدرت فقط
از این بلاتکلیفی دیونه شدم
چی گفتن مگه من که اخبار دنبال نمیکنم
منم همین حس رو دارم
انگار اینترنشنال گفته ترامپ گفت تموم شده اره؟
دقیقااا
مگ چی گفتن باز
هیچ خبری نیست
در سردرگم ترین حالت ممکن ایم
اسیر شدیم به خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.