۱۱ پاسخ

هر واکسنی که نباید دو دو زد، ما هم زمانه خودمون همون واکسن ها رو زدیم، اینا که زیادی تر میشه واقعا نمیشه اعتماد کرد..

من که به هیچ عنوان نمی زنم خدا میدونه توش چی به کار رفته😏

یه سوال
چرا میگید بچمونو نمی‌بریم؟ معلوم نیست چی ریختن توی واکسن‌ها؟
برای همه استانها نیست اگه آستانت ن شامل باشه و خدایی نکرده بچتون سرخک بگیره اونقت چی؟
برای نوزاد های جدید یه واکسن اضافه کردن برا همین گفتن برای بچهای متولد اردیبهشت 403ب بعد نیست

منم نمی‌زنم

تف تف من همین امروز میخاستم شاهان رو ببرم برای مراقبت سه سالگی نمیبرمش پس بچم رو الکی الکی واکسن نزنن یادم نمیاد دیگه بچه هارو تو این سن واکسن زده باشن 😒

این واکسن رو فکر کنم تمام استان ها شامل نمیشن به من بهداشت بودم چیزی نگفتن.

یعنی الان باید برنیم دوباره واکسن

من امروز بردم زدن مث یکسالکی تو دست ن تب داره ن استا میخاد ...دکتره کفت فعلاجنوب شرق شیوع کرده گفت اگر کمتر نشه کل کشور باید بزنن...من کرمانم

این وکجازده بهداشت من رفتم چیزی نگفت واینکه حتی کانال ایتامحلمون هم اعلام نکردن

اگ کسی دوره اول و دوم رو نزده باشه چی؟؟

یعنی بچه های ما دوباره باید بزنن؟

سوال های مرتبط