۴ پاسخ

نفخ داری احتمالا یه کم عرق نعنا بخور آروم ماساژ بده نفخا بیاد بیرون اگه خوب نشد با سشوار گرم کن اگه بهتر شدی یعنی چیزی نیست نگران نباش اگه بدتر شدی صبح برو دکتر

فعلا استراحت کن استرس نداشته باش
ولی فردا حتما برو دکتر

احتمالا انقباضه استراحت کن و دراز بکش اگر تونستی به کمرت کیسه اب گرم بزار بهتر میشی

برو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان فندقک👶🫀 مامان فندقک👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری