نفخ داری احتمالا یه کم عرق نعنا بخور آروم ماساژ بده نفخا بیاد بیرون اگه خوب نشد با سشوار گرم کن اگه بهتر شدی یعنی چیزی نیست نگران نباش اگه بدتر شدی صبح برو دکتر
فعلا استراحت کن استرس نداشته باش
ولی فردا حتما برو دکتر
احتمالا انقباضه استراحت کن و دراز بکش اگر تونستی به کمرت کیسه اب گرم بزار بهتر میشی
برو زایشگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.