ویتامین د۳ رو تا کی باید مصرف کرد؟ ازمن تموم شده دوباره باید بگیرم؟

۸ پاسخ

من از اول بارداریم مبخورم ویتامین د۳ هزار روزی سه تا چون پایین بود ولی ازمایش گلوکز ک دادم دکتر گفت بهترشده کرد روزی ۲ تا توام حتما ادامه بده وقتی ک پایینه

بستگی به ویتامین دی بدنت داره، آزمایش میدید اگر ویتامین دی بالا باشه قطع میشه اگر نه ادامه میدی مال نه تنها قطع نشد بلکه دوزش بالاتر رفت چون دی پایین داشتم

ن دیگه مگه تا الان می‌خوردی,؟؟ ۱۶ هفته دیگه قطع میکنن مولتی میدن مگه مولتی نمی‌خوری؟ تو مولتی داره دیگه نیاز نیس

تا اخر بارداری

حتما باید ازمایش بدین

چون مولتی میخوری دلیل نمیشه قطع کنی ببین پزشکت چی میگه معمولا تا آخر

نه بابا باید بخوری
خود سر قطع نکنیا
کمبود ویتامین دی بدترین چیزه

من تا هفته ۲۶خوردم بعد قطش کرد دکتر

سوال های مرتبط

مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی