۳ پاسخ

چقدر منید🥲

متاسفانه این جهش رشد و پسرفت خواب داستان هممون شده
پسر من سه شروع می‌کنه چشم بسته نق زدن تا شش و هفت صبح بعد می‌خوابه یعنی نابودم اینقدر که ننو تکون میدم و لالایی میخونم شاید بخوابه فایده نداره

عزیزم احتمالا توی دوره جهش رشد یا پسرفت خوابه اگه دراستانه یکسالگیه ،خوابشون خیلی بهم میریزه بعد خودش درست میشه ،غذاخوردن هم ی دوره اعتصاب میشن بعد خوب میشن هی امتحان کن همه چیو تا ببینی کی خوب شده

سوال های مرتبط