۳ پاسخ

عزیزم من پسرم از آپتامیل یبوست گرف بهش گیگوز دادم خوب شد
ماشاللله وزن دهیش هم عالیه

گيگوز شير خوبيه، من راضي بودم
تولد٣٢٠٠
٥ ماه و خورده اى٨

من ازاول گیگوزدادم تاحالا
وزن تولد۳۶۳۰
دوماهگی۶
چهارماهگی۸

سوال های مرتبط