اونایی که بچشون رفلاکس داره چه شیر خشکی میدید؟

۶ پاسخ

من ببلاک میدم دکتر گف ای آر بده ولی هانا دوس نداشت همون ساده میدم الان برا یبوستش میخام برم سمت کامفورت.

ببلاک

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

پسرم شیر خودمو همراه نان معمولی میخورد رفلاکس گرفت الان ببلاک ای ار بهش میدم باز کنار شیز خودم دیکه اصلا بالا نمیاره رفلاکسشم بهتر شده

آپتامیل پپتی ۱
البته علاوه بر رفلاکس به پروتئین گاوی هم حساسیت داره

ببلاک ا ار داد.یوبس شدید شد.
ببلاک ساده داد.رفلاکسش خوب نشدع ولی لااقل باالا نمیاره زیاد وخوبه

سوال های مرتبط