۵ پاسخ

در صورتی سیر نمیشه که وزن نگرفته باشه
اگه وزن نگرفته کمکی شیرخشک بده

بچه هرچقدر تقاضا کنه بدنت شیر تولید می‌کنه فکر می‌کنی که سیر نمیشه زود زود بهش شیر بده چون فکش هنوز ضعیفه جون نداره شیرتم به مرور چرب میشه اوایل غلیظ نیس چون تشنگی بچه رو برطرف می‌کنه بعد کم کم غلیظ میشه نگران نباش ولی سینت و باید با زاویه 10درجه بذاری دهنش که راحت تر مک بزنه فشارشم ندی خود بچه مک بزنه که شیرت کاملا راه بیافته

پستونک بده بهش ..... زود سینتو نکش بیرون بذار خوب بخوره یه ربع بده بخوره اروغ بگیر یه ربع هم بده بخوره
کمتر از نیم ساعت نکش بیرون
دهنشون کوچکه فک ضعیف تو فکر میکنی میخوره ولی اون وسطا استراحت میکنه

از کجا میدونی سیر نمیکنه؟؟شاید رفلاکس داره که دهنش همش میچرخه برا شیر

چرب نیس تغذیتو درست کن

سوال های مرتبط